Verzendinformatie
Verzendkosten
Uw bestelling wordt binnen Nederland verzonden met PostNL.
Bestellingen boven de € 30,- worden altijd gratis verzonden.
De verzendkosten worden automatisch op 0 gezet zodra u boven de € 30,- uitkomt.
Voor bestellingen onder de € 30,- vragen wij een kleine bijdrage in de verzendkosten.
Verzendkosten NL Brievenbuspakket € 3.05,-
Verzendkosten NL Brievenbuspakket € 5.50,-
Retourkosten zijn voor eigen rekening.
Alle producten waarvan de koopknop aan staat, hebben wij op voorraad. Wij zullen dan uw bestelling binnen 2 werkdagen verzenden. Wij verzenden momenteel alleen met PostNL. Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u van ons een bevestiging per email.
Het merendeel van de bestellingen worden verzonden met een Track & Trace code. Deze krijgt u per mail toegestuurd zodra het pakket ingepakt is.
De meeste bestellingen heeft u de volgende dag al in huis, maar ook wij zijn afhankelijk van de service van PostNL. Zodra wij uw bestelling hebben overgedragen aan PostNL kunnen wij geen invloed meer uitoefenen op de snelheid van het bezorgen. Wij hopen op uw begrip hiervoor. Heeft u na 3 werkdagen uw bestelling nog steeds niet ontvangen? Neem dan even contact met ons op.
Let op!
Let op! Geef aan niemand uw klantnummer, email, wachtwoord of andere gegevens van uw account.
Veilig bestellen
Op SilverCity.nl kunt u snel en veilig sieraden, horloges en accessoires bestellen.
Uw gegevens zijn goed beveiligd en zullen nooit aan derden overhandigd worden.
Bestellen op SilverCity.nl is erg eenvoudig:
1. Plaats de producten in uw winkelwagen
Ga naar het product dat u wilt kopen en klik op de knop “Bestellen”.
Doe dit eventueel voor meerdere gewenste producten en ga dan naar uw winkelwagentje rechts bovenaan de pagina. Op de pagina van uw winkelwagen kunt u producten eventueel verwijderen of het aantal aanpassen. Bent u klaar met winkelen? Klik dan op de knop “Bestelling afronden”.
Als u een kortingscode of cadeaubon hebt, dan kunt u deze in de betreffende veld invoeren.
Na het invullen van de kortingscode ontvangt u meteen de korting.
2. Bestelling afronden
2.1 Factuuradres en verzendadres opgeven
Om uw producten snel te kunnen leveren, hebben wij uw factuur- en verzendadres(bezorgadres) van u nodig.
Wij adviseren u om de eerste keer een account aan te maken, het systeem onthoudt dan uw adressen en bestellingen zodat u ook gemakkelijk uw producten kunt retourneren.
2.2 Verzendmethode kiezen
Momenteel versturen wij de producten alleen via POSTNL
2.3 Betaalwijze kiezen
Voor betalingen maken wij gebruik van de betaalprovider Mollie. Na het afronden van de bestelling wordt u doorgestuurd naar de pagina van Mollie en daar kunt u uit meerdere betaalopties kiezen uit iDeal, Credit Card of PayPal.
Betalingen via iDEAL of PayPal worden direct afgehandeld en uw bestelling wordt ook direct in behandeling genomen. Als u kiest voor een overboeking via de bank dan wordt uw bestelling pas verzonden als we de betaling hebben ontvangen, dit kan een paar dagen duren.
2.4 Bestelling controleren en bevestigen
Controleer of u alle gegevens goed hebt ingevuld. U kunt ze namelijk nog aanpassen.
Klik op de knop “Bestelling bevestigen & afronden” om uw bestelling af te ronden. U wordt dan doorverwezen naar de betaalpagina van de betaalprovider Mollie.
Na het afronden van de betaling ontvangt u een bevestiging van uw bestelling per email.
Na ontvangst van uw betaling zullen wij uw producten z.s.m. verzenden. Zodra uw bestelling is verzonden sturen wij u een verzendbevestiging per email.
Een overzicht van uw bestellingen en de status daarvan kunt u ook vinden onder uw account.
Wij leveren aan zowel particulieren als bedrijven en wij hebben ook de capaciteiten om wereldwijd te verzenden.